登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

曲江夜雨

正因为没有希望,希望只给予了我们---本雅明

 
 
 

日志

 
 

It never rains in southern California--无雨的南加利福尼亚  

2011-04-03 08:42:50|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
 
欢快的曲调中,流露出淡淡的伤感,-----

Got on board a westbound seven forty-seven                搭上西行的波音747 
Didn"t think before deciding what to do                        
不曾考虑何从何去 
Oh, that talk of opportunities, TV breaks and movies   
 ,人生充满机遇荧屏电影上的一切就要成为现实
Rang true, sure rang true ...                                              
成为现实 
Seems it never rains in southern California                     
好象南加州从来不下雨 
Seems I"ve often heard that kind of talk before             
好象我常听到类似的说法 
It never rains in California, but girl, don"t they warn ya?  
南加州从不下雨,可是乖乖他们没有警告过你
It pours, man, it pours                                                        
我看 下的是倾盆大雨 

I"m out of work, I"m out of my head                               我没有工作茫然失措 
Out of self respect, I"m out of bread                                 
我一贫如洗 找不到自己
I"m underloved, I"m underfed, I wanna go home           
没有人爱我,饥饿无比我想回家
It never rains in California, but girl, don"t they warn ya?  
南加州从不下雨 可是乖乖 他们没有警告过你 
It pours, man, it pours                                                          
我看 下的是倾盆大雨 
Will you tell the folks back home I nearly made it?           
你回去的时候 能不能告诉家里的人 我差一点就成功了 
Had offers but didn"t know which one to take                  
机会多多 但是要抓住也不容易 
Please don"t tell them how you found me                          
请别告诉他们你如何找到了我 
Don"t tell "em how you found me                                      
请别告诉他们你如何找到了我 
Give me a break, give me a break                                       
让我休息一下休息一下 

Seems it never rains in southern California                       好象南加州从来不下雨 
Seems I"ve often heard that kind of talk before               
好象我常听到类似的说法 
It never rains in California, but girl, don"t they warn ya? 
南加州从不下雨 可是乖乖 他们没有警告过你 
It pours, man, it pour                                                            我看 下的是倾盆大雨

 



It never rains in southern California--无雨的南加利福尼亚 - 曲江夜雨 - 曲江夜雨

 


  评论这张
 
阅读(119)| 评论(2)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018